Trykk på bildene for større format

onsdag 12. september 2012

Sesongslutt

 I sommer har jeg testet ut om jeg har grønne fingre. Det har gått ok det, og nå ser jeg at tiden for mine vekster er på hell. Tok en runde rundt i hagen og fotograferte det som enda var litt representabelt. All bæra er god for tiden, og min favoritt her er stikkelsbæra. Dill og ruccola spiste jeg en del av tidligere i sommer, men nå beholder jeg dem kun for å få samlet inn frø til neste år. Koriander...det var ikke noe for meg.
Gressløk har jeg stående året rundt. Alltid kjekt å ha. Planter dem ute når høsten kommer. Ellers så har jeg fått brukbar avkastning fra både paprika- og tomatplantene mine. Har også prøvd meg på oregano, rosmarin og basilikum. Dette gikk greit. Agurkplanten som jeg fikk...den klarte jeg å ta livet av :-o Får prøve på nytt neste år.

1 kommentar:

  1. Dette så fristende ut, Marit. Smaker ekstra godt når man har dyrket det selv, uten bruk av div. sprøytemidler.

    SvarSlett